Beter lezen en spellen
Door samen het lees- en spellingsonderwijs te optimaliseren halen alle leerlingen betere resultaten, reduceert u de uitval en voorkomt u onnodige doorstroom naar hogere zorgniveaus. De nadruk ligt op preventie. Dit doen we door het lees- en spellingsonderwijs te optimaliseren, eerder te beginnen met begeleiding op school en een integrale benadering. Dat maakt deze aanpak uniek. Door de inspanning en deskundigheid op de zorgniveaus 1, 2 en 3 te vergroten en eerder in te zetten op de kwalitatieve ondersteuning van kinderen en leraren, maakt uw school een sprong vooruit.
“Dyslexie is hetgeen dat overblijft nadat laaggeletterdheid is bestreden”
Prof. Dr. Aryan van der Leij
Meer informatie?
Deze aanpak is interessant voor zowel scholen, gemeentes, schoolbesturen, samenwerkingsverbanden of oudervereniging. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ebelien Nieman of Tony van Dalen.
Praktische informatie over deze aanpak
Wat is het: een unieke aanpak om het lees- en spellingsonderwijs te optimaliseren.
Voor wie is het interessant: leraren, hele schoolteams.
Welk type onderwijs: primair onderwijs en voor- en vroegschoolse educatie
Wat levert het op: effectieve dyslexiezorg.
Stel mij gerust uw vraag.
Ik ben Tony van Dalen en ik help u graag verder. Bel mij op 06 – 29 00 24 11 of stuur me een e-mail.
“Het gaat niet om onderwijsvernieuwing maar om onderwijsverbetering!”