033 - 46 12 680 info@expertis.nl
Home » Projecten » Effectief omgaan met verschillen in de les

Effectief omgaan met verschillen in de les

Het lesmodel van Expliciete Directe Instructie (EDI) wordt op steeds meer scholen gebruikt om het didactisch handelen te versterken. Volgens de Onderwijsinspectie (2020) en het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (2019) is het directe instructiemodel bovendien een doeltreffende werkwijze om het omgaan met verschillen te organiseren in de les. Marcel Schmeier schreef er een blog over.

Maak kennis met onze dienstverlening
Op onze themapagina Didactisch handelen leest u meer over onze dienstverlening op het gebied van onder andere EDI, slimme leerlingen, differentiëren en de begeleiding van startende leraren.

Meer informatie

Auteur: Marcel Schmeier M SEN

Jaar van uitgave: 2020

Blog: Effectief omgaan met verschillen in de les. Expertisecentrum voor effectief leren Thomas More, november 2020.